Tema: Re: eiliniai durni klausimai
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-08-20 08:43:04
Tai va nesenas Topo centro atvejis, pavasarį žmona įsigijo akciinę
sulčiaspaudę, nebepamenu pavadinimo, kažkoks ten dr. pepepr ar pan. Tai tik
išpakavus paaiškėjo, kad plastikinis indelis yra skilęs ir atitrūkęs nuo
pagrindo, t.y naudoti tokio negalima. Nunešiau atgal vedėja ilgai galvojo,
bet sutiko pakeisti. Davė kitą, bet šį kartą aš idėmiau apžiūrėjau naują
komplektą, pasirodo ir pas jį yra įtrūkimų. Rezultate nupirkome neakciinį
kuris buvo ženkliai brangesnis, aukštesnės klasės, bet be problemų. Išvada
sekanti IMHO TP vadybininai visokių nekondicinių/grąžintų produktų
išpardavmų metu prisiperka visokio šlamšto ir stumdo jį mums. Čia matau
vieną išeitį pamačius nors ir mažiausią defektą atiduoti jį pardavėjui net
nesileidžiant į kalbas apie remontą.