Tema: Re: eiliniai durni klausimai
Autorius: Tomas
Data: 2012-08-20 09:07:19
On 2012.08.18 13:58, G.S. wrote:

> IFO CERA nupirktas pavasari is Ermitazo neturejo vienos plastmasines
> dalies tarp bakelio ir klozeto ko pasekoje pirma karta nuleidus vandeni
> viskas atsudure ant grindu.Teko draskyti bakeli nuo unitazo ir deti is
> atsarginio sudauzyto kazkada priestai.Gerai kad dar nors detales
> unifikuotos..Galetu jau tie ifo ir sudeti detales fabrike jei jau taip
> svediska kokybe spinduliuoja.

Įmesiu ir aš akmenį į prekybininkų daržą. Prieš keletą metų pradėjo
varvėt pro skalbiankos vandens žarnos jungtį - reikėjo keisti guminę
tarpinę. Ir kažkaip pasitaikė gastroliuot po Akropolį tai įlindau į
Elektromarktą paklaust gal jie netyčia turi tų tarpinių. Malonus
konsultantas pasakė, kad dalim jie neprekiauja, bet tai ne problema -
iškrapštė tarpinę iš ekspozicijoje stovinčios skalbiankos vandens žarnos
ir atidavė man už dyką. Man džiaugsmas, o tos skalbiankos pirkėjui -
skausmas ...