Tema: Re: eiliniai durni klausimai
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-08-18 22:26:21
Del keramokos tai klausimas nedurnas, skirtumus izvelgiu sekancius: ivairus
ravakai pas mus ir yra ravakai ir atrodo ravakiskai ir jie visda atrodys
ravakiskai nes jie yra ravakai, o va su brangiais brendais yra kitaip pvz
koks villeroy and boch pas mus vezamas tikrai ne pirmos klases, bet visoks
brokas kuri nubrokavo es pirkejas. Mano atveju villeroy pakabinamas naujas
klozetas leido vandeni ir meistras niekaip nesuprato kame kampas, kol su
veidrodziu nepastebejau gamyklinio liejimo broko gamykloje uzlopytu tuo
paciu moliu, dar matesi pirstu spaudas, tiekejas be kalbu pakeite, bet
faktas lieka faktu. Ifo nepigus komplektas spinteles durys islinkusios ir
taip toliau. Mes esame trecia salis ir cia vezamas visas slamstas pradedant
kava ir baigiant unitazais. O tu lygini keramika :)