Tema: Re: kavos aparatas
Autorius: ejs
Data: 2012-08-07 19:13:23
2012.08.06 15:15, Drambliukas rašė:

> Tikrai NE. Pasidariau as ta presavimo iranki (pakuoteje nera) ir presuoju, nes kitaip is
> viso neekonomiskai ismetama kava.

Su saeco reikia atrasti kiekį ir malimo rupumą. Be to ir kavamalė per
laiką dėvisi, ją reikia pareguliuoti.

> Tiesa, Saeco kauselyje skirtingai nei Krups turi
> "voztuva" t.y. adatos smaigalio didumo skylute. Pasak instrukcijos del to nereikia
> presuoti kavos ir gaunama puta. Bet realiai tai nepresavus isbega visas vanduo
> akimirksniu.

reiškia vožtuvėlis maurais apaugęs. Reikiamą slėgį sudaro arba
presavimas (Krupps ir kolegos su 'free flow' rankena), arba saeco vožtuvas.

> Is tikro tai labai mielai pasidomeciau, nes tokie dalykai mane domina, tik problema, kad
> ner kur pasidometi. Tuomet gal gali pasakyti kokiu principu ruosiama kava gerose kavinese,
> kur stovi seno televizoriaus dydzio aparatas. Ar ten irgi vandeniu plykinama kava, gal
> slegis didensnis? Tik apie kavos rusi geriau nekalbam. Esu skaites kazkur, kad Italijoje
> espreso istaku pradzioje budavo bent 10 kartu didesnis slegis naudojamas.

Tas pats 15 bar slėgis, nieko stebuklingo. Pilamas vanduo, o ne
leidžiami garai. Skirtumas - tik rezervuaro talpa.

O dėl 150 bar slėgio - netikiu. Kitaip ne vienas barista būtų nukeliavęs
pas Abraomą.

--
ejs