Tema: Re: kavos aparatas
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-08-06 12:34:13
Nors automatinis apratas yra patogu, taciau siulyciau perdaug nenuvertinti
tu nebrangiu espreso kavinuku
http://eatingtheworld.wordpress.com/2011/11/29/becoming-european-bialetti-espresso.
Naudoju toki jau keli metai, kava gaunasi tikrai skani, pasidaro per kelias
minutes (gali ir 10min, priklausomai kokia ugnies stipruma nustatysi).
Aisku, ryte skubant i darba, gal norisi labiau automatizuoto proceso, bet
kai pas mane ofise stovi kavos aparatas, tai nematau reikalo namie rytais
gerti kava :) Todel si kavinuka naudoja tik savaitgaliais ar per atostogas.
Be to toki daikta gali ir i kelione pasiimti, jei norisi normalios kavos
atsigerti ne tik kavineje.

"ozzy"  wrote in message news:jvj881$ta9$1@trimpas.omnitel.net...

Tai as ir nenurodziau kainos uz kiek. Tiesiog uz kazkokius super duper
kapucino fintus moket nesinori. Esu is kazkokio tai pigesnio buitinio
geres juoda kava tai nepatiko...