Tema: Re: VST atjungia man elektra :(
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-04-29 14:03:54
Na, tai ar pats kalbinai Sekmoka antradieni per delfi.lt konferencija?
:) as kalbinau. atsake "net" i 3 mano klausimus. Tik kad atsakymai buvo
po viena sakini.. Del tinklu modernizavimo (t.y. kabeliu tiesimai,
galios didinmai, aukstos itampos laidojimas) tai jis neva izvelgia
nebloga perspektyva perleisti sia pareiga ant tiekejo peciu po balandzio
30 LEO LT antriniu imoniu akcininku susitikimo, kur tikimasi prieti
sprendimo keisti VST ir RST vadovus... Isreiskus savo skeptiska poziuri,
kad pasikeite vadovai nieko nepakeis, vistiek dirbs AB naudai, ir
paklausus ar ruosiamasi keisti istatymai ir t.t., buvo atsakyta kad
taip, toks dalykas yra ruosiamas, taciau istatymu leidyba, cituoju,
ilgai trunka.
Patariu paciam susisiekti su tokia Kazakeviciute. cia kontaktai Ministro
padėjėja
Tel. (8~5) 262 9815
Mob. (+370) 64052644
El. paštas: l.kazakeviciute@enmin.lt

Isaiskink situacija, persiusk nuskanuotas technines salygas ir samata,
jeigu tokia dave VST. JIe dabar kaip tik renka informacija. Neva LT yra
300 tokiu atveju, (nors as manau kad gali buti daugiau), ir, cituoju,
tikrai bus keiciama situacija.

O kaip bus - niekas nezino.