Tema: Re: VST atjungia man elektra :(
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-04-27 08:34:06
Kas cia per elektra statybos laikotarpiui? Pas mane sklype tera pamatai, bet RST jau pastate apskaitos spinta ir isdave ABONENTO knygute. Ar tik nebusi is tu gudruciu, kurie tikisi isjoti ant balto zirgo kaimynu saskaita? Jeigu yra butent taip tai pacio problemos yra tiesiog juokingos ir uzjausti reikia ne pati, o pacio kaimynus. Tokiu atveju visiskai pritariu VST veiksmams.
Taip pat yra istatymas, kad gyventi nepriduotame name yra draudziama. Daugeliui sis istatymas per grieztas, bet pacio atveju taikyciau maksimalias baudas.