Tema: Re: VST atjungia man elektra :(
Autorius: dovydas
Data: 2009-04-25 23:59:37
bandyt kreiptis i visokias
Valstybine vartotoju teisiu apsaugos tarnyba prie Teisingumo Ministerijos
Valstybine ne maisto inspekcija prie Ukio Ministerijos
Valstybine kainu ir energetikos kontroles komisija
Valstybine teritoriju planavimo ir statybos inspekcija prie Aplinkos
Ministerijos

uzverst rastais, tai gal atitolinsi kazkiek.. Siaip reiktu su teisininku
pasneket manau.

Sekmes!