Tema: Re: VST atjungia man elektra :(
Autorius: Evaldas
Data: 2009-04-25 23:03:19
Nezinau konkrecios situacijos, bet tavo istorija nekasdiene. Siaip jau
negirdejau tokio atvejo, kad VST taip grieztai elgtusi su statybiniais
ivadais. Gali buti, kad tam yra rimtas pagrindas. Jei linija perkrauta tai
gali buti, jog kaimynai tai paciai VST skundziasi per maza itampa arba
itampos suoliais. Jei tikrai taip yra tai gali pasinaudoti tais
kaimynais, visi surasytumete skunda del nekokybiskos elektros, gal
priverstumete VST parengti investicini projekta pakeisti linija. Bet tai
uztruks kaip minimum iki kitu metu, jei siemet patvirtintu toki investicini
projekta.
Nedaug vilties, kad taip bus, VST labai mazai kisa savo pinigu i tinkla, tik
vartotoju arba ES.