Tema: Re: VST atjungia man elektra :(
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-04-29 07:57:11
> ne, problema manau lietuvelej yra ta, kad pirmas turi moketi. O visi
> kiti gali prisijungti uz dyka. As pasiuliau Gen. kauno vadui - sumoku
> 100%, bet kas nori junktis, tada man moka. Nesutiko.

Jeigu tiek padarei tai reikejo surasyti rastiskai. Paminek, kad moki uz visa kaima ir todel, jeigu elektros tinkluose kas nors prasys padidinti galia arba pasijungti, tu reikalausi savo dalies, proporcingai galiai. Dar siulyciau prideti visiems kaimynams issiusti registruotu laisku kopijas su pasiulymu prisideti prie rekonstrukcijos.

Dar viena ka galetum atlikti tai uzklausti tinklu ar KAIMO elektros linija yra avarine, kad is taves reikalaujama atlikti rekonstrukcija ir kokios organizacijos balanse. Siuo atveju irgi yra netiesioginiai istatymai, kurie vercia kaima arba linijos savininka sutvarkyti tinkla.

Turedamas siuos popierius pridavinek nebaigta nama.