Tema: Re: Q signalizacija , nukentejau
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-01-25 16:21:49
Tai reiskia, kad kameros bus ne is pigiuju ju pagalba gus galima pakankamai
bet kurio paros metu gerai iziureti kad dedasi teritorijoje. Kadangi tai
susije su sauga labai smulkiai siu daikciuku aprasyti negaliu. Bet pats
principas paremtas tuo, kad vagys negales nepastebeti daryti melagingu
perimetro sudirbimu, ir bus nustatyta bet kurio sudirbimo priezastis.
Langines/ grotos neleis vagims per trumpa laika patekti vidun. Perimetras
labai gerai tuom, kad vagims neduoda laiko pasiruosti esant teritorijoje,
salia pastato. Visa zaibiska vagyste jie priversti pradeti budami anapus
tvoros.