Tema: Re: Q signalizacija , nukentejau
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-01-23 17:45:39
Matai mano atveju buvo viesa vieta, kas nori tas ir uzeina, todel nuziureti
vertingus daiktus nera labai sunku. Privaciame name perimetras apsaugotu nuo
nepageidautinu zmoniu akiu. Siaip esu patenkintas, zinoma sudauzyta stikla
reikes keisti, bet saugos priemones puikiai atliko savo paskirti, ekipazas
gavo signala, kad sudirbo perimetras, veliau jau vaziuodamas gavo signala,
kad sudirbo vidus, tada isijungia diskoteka ir didina apsukas. langai buvo
neblogai apsaugoti, tripleksas, vidiniai uzraktai. Vagys neturejo daug laiko
terliotis, lauze stalciu beveik nieko nerado, kitur ieskoti laiko neturejo.
Kas zino kaip butu buve, jei ne perimetras, jie nebutu skubeje, butu
lupineje stikla kiek butu leide vidaus davikliai, gal butu daugiau isrause
gal dar ka rade? O gal butu graziai atsidare ieje vidun, uzklijave
daviklius.  Perimetras is ju ateme apie 1, gal 1.5 minutes o tai labai daug.
Tripleksa ismusti netaip jau lengva (to jie visai nesitikejo)Draudimas
nebutu padejes - francize 5000 lt :) Mano atveju buvo tiksli navodke, todel
manau nuostolius patyriau minimalius.