Tema: Re: sugedo Elgama el. skaitiklis
Autorius: Sal <cia.saulius @ gmail.com>
Data: 2009-01-24 19:03:24
jei visos plombos bus tvarkingos ir nekels itarimu po ivairiu bandymu
priversti skaitikli suktis, tai gal nieko ir nebus. bet jei su plombom
kazkas negerai, tai lyka itarimas kas ta skaitikli sugadino.
aisku tokiais atvejais yra atliekama ekspertize, kuri parodo kas negerai.
bet as asmeniskai pranesciau, vietoj to, kad naudociausi nemokama elektra,
kas yra kaip jau rasiau ir rizikinga :)