Tema: Re: sugedo Elgama el. skaitiklis
Autorius: Evaldas
Data: 2009-01-24 12:49:13
"Sal" <cia.saulius @ gmail.com> wrote in message
news:gleq8n$r8b$1@trimpas.omnitel.net...
> siaip tai geriau pranesk kuo greiciau VST, kad po to nekiltu problemu kai
> jie patys tai suras.

Ydomu kodel cia taip turetu buti ?

> del skaiciavimo, tai jie turi pilna teise skaiciuoti pagal praeito
> laikotarpio duomenis.

 Pvz. as apie skaitiklius nenusimanau nieko, paziuriu kokius skaiciukus
rodo, uzrasau, sumoku.
Kiek zinau, vos tik pradejus moketi zenkliai maziau nei vidurkis, VST patys
siuncia inspektoriu patikrinti skaitikli. Va tai taip ir tegul daro. Jei
nedaro - ne mano rupestis rupintis JU skaitikliais.
Pamegink kada pasiskusti, kad skaitiklis skaiciuoja daugiau nei turetu, arba
sukasi "tusciai" pamatysi kaip "operatyviai" sureaguos, jei isviso
sureaguos.

 tik va kaip juos nustatyti, jeigu pries tai nedaug