Tema: Re: sugedo Elgama el. skaitiklis
Autorius: AMB
Data: 2009-01-23 21:09:33
paskutini karta sumokejau rugsejo menesi ir tai berods 2lt. bet realiai
nelabai ka ir naudojau po to, bet esme, kad nebeskaiciuoja. cia yra ne rst,
o VST. galvoju gal reiks prasinesti, nes vistiek nenaudoju tos elektros, o
laikas tai eina. bet ar yra kam sugede? vieno pazistamo elektriko klausiau,
sako sitie negenda isvis :)