Tema: Re: sugedo Elgama el. skaitiklis
Autorius: -Lameris-
Data: 2009-01-24 13:55:11
Na tai jei šį mėnesį sumoki tarkim iki 1568 kilovato, kitą mėnesį negali gi
tokio paties skaičiaus rašyti. Aišku, rašyti gali, bet jei tokį patį skaičių
parašysi kokius 3 kartus, ateis patikrinti, ras pas tave kažką įjungtą, o
skaitiklis nesisuks, tai tave patį gali apkaltinti skaitiklio sugadinimu.

--
Trolis