Tema: Re: sugedo Elgama el. skaitiklis
Autorius: Evaldas
Data: 2009-01-23 21:04:58
Jei esi normalus abonentas (turi sutarti su RST) tai tau nera ko sukti
galva, skaitiklis yra JU nuosavybe. Su visomis pasekmemis.
Kaip paskaiciuos nezinau. Greiciausiai niekaip, nes niekas neirodys kada
skaitiklis sugedo.
Bent jau as nesitaikyciau jei bandytu is manes pareikalauti nors kiek
daugiau nei tas sugedes skaitiklis rodo.