Tema: Re: Koki sildyma pasirinkti?
Autorius: Sail
Data: 2011-11-21 12:14:28
Matai, ankciau pas mane buvo spizinis 35 kw katilas. Sildymo elemento svoris
taip 40 kilogramu tuscio, pilno ko gero visi 50.

Taigi kiekviena karta pasildant vandeni, reikdavo uzsildyt sita svori, ir
viskas veliau isedavo per kamina.
Dabartiniam katile degimo kamera taip trilitriako dydzio.
Taip, vandeni sildant, rezimas ne kondensacinis, bet ekonomija ant vandens
sildymo lyginant su ankstensniu katilu taip 15-25 kubai duju per menesi.