Tema: Re: Koki sildyma pasirinkti?
Autorius: Eciffo
Data: 2011-11-19 09:02:00
Normalus .Tarkim uz Viadrusa patinka labiau .
Rinkausi del paprastumo , tam kad isvengt ivairiu himaroju  keliamu "aukstu
technologiju " katilu .

Paaukojau kelis/keliolika  procentus NVK (lyginant su generaciniais ) ,  bet
iskarto sutaupiau ant katilo kainos 2000 lt . Reiketu perskaiciuot , per
kiek laiko pirolizes sutaupytas kuras atpirktu sia suma .

Katilo sienele 4 mm, o mano manymu -sociai  gana tokio tipo katilui .Prie
griztamo vandens temp. 55 ir daugiau , manau 15-ai metu uzteks .