Tema: Re: Koki sildyma pasirinkti?
Autorius: neklausiu
Data: 2011-11-18 09:48:24

> Mastoma deti KKK ir labiau linkstama i toki
> http://www.katiluturgus.lt/flypage/kieto-kuro-katilai/viadrus/viadrus-u26-4.html

Ar nebus 130 m2 per silpnas, nebent boilerio nebus, nors jis, kiek suprantu,
turetu buti, kad butu sioks toks akumuliatorius? Pas mane senam name,
sildomo ploto lyg tai apie 60m2 (apsiltinta tik palepe 22 cm vatos) toks pat
stovi, tik negaliu kurti pilna pakura, nes uzverda. Kurenu anglimis, malku
tik isidegimui. Siaip patenkintas, palyginus su tuo kas buvo, bet atidarius
dureles iskart dumai puola i patalpa. Rusyje, tai galima pakesti, nors,
pvz., verandoje, per kuria yra iejimas i rusi, palange apsinesa juodom
nuosedom. Pas kaimyna 5 sekciju viadrus naujame name is ytong+turbut 10cm
polistirolo sienos, apie 120m2. Nei pas kaimyna, nei pas mane akumuliacines
talpos nera.

> Pasikvietus meistrus del ideklo i kamina paaiskejo, kad anga tik 130mm ir
> ideklas geriausiu atveju tik 130mm isides.

apie tai nieko negaliu pasakyti. pas mane ideklo nera. Vamzdis is katilo
jungiasi i kamina, kamino skyles plotis didesnis Iseina karstas dumas, tai
tikiuosi, kad nieko neatsitiks.