Tema: Re: Koki sildyma pasirinkti?
Autorius: Sail
Data: 2011-11-21 10:36:56
Taigi elementaru. Prie boilerio idedamas temepraturinis daviklis. Kai
atsala, pasileidzia katilas, jis pats persijungia viduj boilerio sildymui,
ir pavaro max termofikato temperatura. Atsijugia, kai boilerio vanduo
pasiekia norima temperatura.

Katile gi keturi vamzdziai iseina - du sildymo sistemai, du boilerio
sildymui.

Vienas minusas jkuri matau - sildo labai karstu termofikatu (85 laipsniai
berods), ir bijau kad gali apkalketi gyvatukas boilerio viduj. O ardyt ir
valyt nesinori, jau ardziau viena karta ir daugiau ko tai jau nebetraukia.