Tema: Re: Koki sildyma pasirinkti?
Autorius: Dar321
Data: 2011-11-19 08:56:40
Įmanoma atidaryti taip, kad patalpon patektų minimalus kiekis dūmų. Visa procedūra dažniausiai būna aprašyta katilo naudojimo instrukcijoj.
Pvz.:

http://www.kalvis.lt/UserFiles/file/Katilu%20pasai/Buitiniai/K-2-16__2010-06__(geras)LT.pdf
"Papildant katilą kuru reikia:
- atidaryti įkūrimo sklendę (6);

- atidaryti dureles (23) ir patikrinti, ar pelenai neužkemša angų ardeliuose

(21) orui praeiti į pakurą (27). Esant reikalui, žarstekliu pajudinti apatinį

kuro sluoksnį;

- uždarome dureles (23)

- pasukus traukos reguliatoriaus rankenėlę (1) uždaryti durelių pirminio oro

padavimo sklendę (22);

- praverti kuro užkrovimo dureles (28), po 15...20 sekundžių dureles (Kiek

laiko laikyti pravėrus dureles reikia stebėti, kol neliks dūmų kameroje)

- atidaryti pilnai dureles ir pakurą papildyti kuru;

- sandariai uždaryti kuro užkrovimo dureles ir sklendes;

- traukos reguliatoriumi atidaryti sklendę (1)."

Pagarbiai,
Darius