Tema: Re: Vienybės krosnelės? Ortakių pajungimas?
Autorius: partizanas
Data: 2011-11-15 00:05:13
parasyk uz poros savaiciu: 4spamas at gmail taskas com, pafotkinsiu jei jau
turesiu. krosnele daro is plieno lakstu :)

"Kęstas"  wrote in message news:j9s2nh$96r$1@trimpas.omnitel.net...

> jau turbut uzpisau daug ka kad giriuosi, bet man daro samadielna krosni
> garazinis :)

normaliai viskas yra :)
šiaip labai įdomu. gal žinai, ką jis deda į vidų (aplink norėčiau nuotrauką
pamatyti (kestukasdutūkstančiai<eta>yahoo.com, tik su skaičiumi). Labai
dėkingas.
Tiesa sakant, gal ir kontaktai to žmogaus būtų įdomu..

pats jau apžiūrėjau seniuose Vienybę 08
(http://www.umega.lt/index.php?cid=3596&pid=3405) su dviem išėjimais
ortakiams po 100. mano plotas nesieks 40 kvadratų per abu šildomus
kambarius, tai gal užtektų. ji kai kur kainuoja 1200+ dabar, bet tikiuosi,
kad per "akcijas" gali kristi iki 1000. Be ortakių ir dūmtraukio, užtai su
"garantija" :) Aišku, tai tik pradinis variantas, dar turiu laiko šiek tiek.