Tema: Re: Vienybės krosnelės? Ortakių pajungimas?
Autorius: Kęstas
Data: 2011-11-14 23:54:57
> jau turbut uzpisau daug ka kad giriuosi, bet man daro samadielna krosni
> garazinis :)

normaliai viskas yra :)
šiaip labai įdomu. gal žinai, ką jis deda į vidų (aplink norėčiau nuotrauką pamatyti (kestukasdutūkstančiai<eta>yahoo.com, tik su skaičiumi). Labai dėkingas.
Tiesa sakant, gal ir kontaktai to žmogaus būtų įdomu..

pats jau apžiūrėjau seniuose Vienybę 08 (http://www.umega.lt/index.php?cid=3596&pid=3405) su dviem išėjimais ortakiams po 100. mano plotas nesieks 40 kvadratų per abu šildomus kambarius, tai gal užtektų. ji kai kur kainuoja 1200+ dabar, bet tikiuosi, kad per "akcijas" gali kristi iki 1000. Be ortakių ir dūmtraukio, užtai su "garantija" :) Aišku, tai tik pradinis variantas, dar turiu laiko šiek tiek.