Tema: Re: Vienybės krosnelės? Ortakių pajungimas?
Autorius: Kęstas
Data: 2011-11-13 17:48:23
> Del nusideginimo - bandau spet . Gal autoerius turejo omeny  kad   kai kurie
> skardiniai burzuikinai  turi saugia isorine apdaila , siluma  kyla
> konvekciniais kanalais nuo  karsto pavirsiaus is po tos "vesios" apdailos.

na taip. nors esu jaunas ir prie "buržuikų" gyventi neteko, bet prisiklausęs, kad jos labai įkaista. na, jeigu neįkaistų, tai ir šildymo nebūtų. su tom skardinėm, aišku, logika kita - jos pučia šiltą orą per angas. aišku, bala nematė to įkaitimo, statyčiau ketinę ar špižinę (čia gal tas pats, neesmė), jeigu ji geriau šildytų, bet, kaip suprantu, skardinės šiais laikais efektyvesnės (ir kaina ne paskutinėj vietoj).