Tema: Re: Vienybės krosnelės? Ortakių pajungimas?
Autorius: partizanas
Data: 2011-11-14 11:13:47
jau turbut uzpisau daug ka kad giriuosi, bet man daro samadielna krosni
garazinis :)

galia bus apie 8 kw, kaina 1klt, tures du isejimus ortakiams po 120.
veiksmas kaune, turetu but gyvai pajungta po kokiu 3 sav, galesi jei nori
atvaziuot ir apziuret kaip veiks :)

"Kęstas"  wrote in message news:j9oplf$3ep$1@trimpas.omnitel.net...

> ortakius galima pajungti  gale yra dvi ertmes ortakiams pajungti
> turetu šiluma eiti.

gal kur nors yra info, kaip tokie ortakiai turi atrodyti? atvirai sakant,
esu profanas, miglotai įsivaizduoju :) kaip suprantu yra elementarūs
vamzdžiai, kurie ima tą patį tarp krosnelės korpuso ir skardinės apdailos
cirkuliuojantį šiltą orą ir tiesiog nukreipia jį norima kryptimi. Ar ten yra
kas nors daugiau? tarkim, ar galima padaryti, kad tuos ortakius būtų galima
esant reikalui uždaryti? Ar yra kokie nors reikalavimai jų ilgiui, kampui ir
pan.?
situacija pas mane elementari - krosnelė stovės prie sienos, už kurios
esantį kambarį ir turėtų šildyti šie papildomi ortakiai. kadangi siena dar
tik bus statoma, tai jokių apribojimų ortakių įrengimui nėra - kaip reikia,
taip galima ir padaryti.