Tema: Re: Vienybės krosnelės? Ortakių pajungimas?
Autorius: Evaldas
Data: 2011-11-12 23:34:39
Ketus neatgyvenes, ketus - amzinas ! (skirtingai nuo plieno) o koks cia
rysys su nusideginimu tai turbut tik vienas autorius zino :)

I bendra kamina gamintojas nerekomenduoja jungti apsidrausdamas del dumu
patekimo i patalpas atidarius dureles. Praktika su panasia Kalvio krosnele
parode, kad ta veiksma reikia atlikineti tam tikra tvarka. Reikalingas tam
tikras know how, kuris atsiranda su laiku, ir tada problemos (beveik)
nelieka.