Tema: Re: Statybos darbų vadovas
Autorius: AurimasB
Data: 2011-10-19 08:41:43
tai jei pats staytojas stato savo rankom tai koks tolkas techninės priežiūros išvis kaip tokios? kuri turi atstovauti statytoją. tas pats ir su darbų vadovu, jei aš pats savo rankom statau sau namą, nereikia man jokių atestatų tam darbui pagal įstatymą, bet kazkoks pašalinis zmogus turi būt kuris turėtų darbus organizuot? aš turiu jį samdyt kad jis man pačiam vadovautų.. kur logika?