Tema: Re: Statybos darbų vadovas
Autorius: dar
Data: 2011-10-18 22:17:46
Nepranešus statybos inspekcijai prieš tris dienas prieš pradedant statybos
darbus apie paskirtus vadovus - bauda 1500-3000Lt.
:(
Nebent namas iki 80m2 tai tada lyg nereikia.

O dėl kvalifikacijos tai valstybinis auditas sakė, kad nereikalinga ir
neprasminga atestavimo tvarka, nes kokybės neužtikrina.
O apskritai absurdas, kad žmogus mokosi 4 metus aukštojoje mokykloje ir jis
negali pradėti statybos darbams, nes tipo patirties neturi ir turi kaupti 2
metus papildomai.
Toks vaizdas, kad universitetai "asilus" išleidžia... :(
Anksčiau inžinierių turi - ir būdavai gerbiamas žmogus, bet jeigu kas
nutiktų tai aišku tik kiemų šluoti.. :) Aišku, tai buvo labai senai ir
inžinieriai buvo skaičiuojami ant pirštų per visą lietuvą..