Tema: Re: Statybos darbų vadovas
Autorius: dz
Data: 2011-10-18 18:39:30
o kur parasyta, kad cia snekama apie STATYBOS technine prieziura:)

"AurimasB"  wrote in message news:j7k578$d1k$1@trimpas.omnitel.net...

nu bl, skaitau dabar ir perskaitau kitaip nei dieną:
2. Nesudėtingų statinių, taip pat 1-2 butų gyvenamųjų namų ir jų
priklausinių bei statinių, esančių kaimo namų valdoje, taip pat įrašytų į
Vyriausybės įgaliotos institucijos patvirtintą sąrašą žemės ūkio paskirties
pastatų techninę priežiūrą gali atlikti patys naudotojai, nepaskirdami
pastato techninio prižiūrėtojo. Minėtiems naudotojams kvalifikaciniai
reikalavimai nekeliami.

tai taip išeina 1-2 butų gyvanamiem namam prižiuretojas gali būt naudotojas
be kvalifikacijos? bet kogero tik kaimo vietovėse čia gaunasi? truksta
kablelio :)