Tema: Re: Kombinuoti boileriai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-09-12 09:41:31
> nu nzn, pas broli stovi geoterminis ir nesiskundzia jis. granuliniai kiek
> paskaitinejau atsiliepimus tai arba pigus lenkiskas slamstas, hemorojus uz
> savo pinigus, arba koks brangus nibe, kurio kaina artima geoterminiam.
>
> tiek vienu tiek kitu atveju lankstumo nebus, t.y. arba granules arba
> elektra, su kkk butu sioks toks lankstumas: malkos, briketai, anglis, durpes
> na ir visos kitos siuksles.
>
> mano draugas pasistate nibe 6kW su 150m greziniu, namas sublokuotas 150kv.m.
> sumokejo 33kLt, bet yra labai laimingas ir kito varianto net nesvarste.

> [...]
Todel ir negaliu pasirinkti. Vertas demesio granulinis kainuoja nuo
keliolikos tukstanciu. Plius papildomas aprisimas, kaminas. Ir susidaro
arti 20,000. Suma uz kuria gali pasidaryti 2 grezinius - 150 metru ir
nusipirkti 10kW SS. Ir dar keli centai lieka.

Lankstumo man su geotermu pakanka, nes turiu zidini/krosni, kuris,
reikalui esant, padengtu puse namo nuostoliu. Dar turiu vedinimo sistema.