Tema: Re: Kombinuoti boileriai
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-09-11 13:41:55
> 0,7 KKK yra per akis. jo galingumas prie 90 laipsniu siekia berods 16kW.
> tam santechnikui gali pasakyti, kad nereikia stumti, nes boileriai su
> 1kv.m. silumokaiciu yra zenkliai brangesni.
>
> silumos siurbliui kita istorija, reikalingas zenkliai didesnis plotas, nes
> termofikatas saltesnis max 65 berods, tai jiems skaiciuojamas boileris
> berods 2kv.m ant 10kW galingumo.

Pas mane numatytas granulinis katilas ir tik grindinis sildymas tai 1m2
silumokaitis kaip ir tinkamas. Bet saules kolektoriui parduotuveje
pardavinejami boileriai yra visiskai netinkami. Tektu pirkti kokius 300
litru su talpa talpoje. O kaip tuomet vasara, jeigu is karto nestatyti
saules kolektoriaus - gaminti 300 litru karsto vandems? Kaip ir daugoka.