Tema: Re: Kombinuoti boileriai
Autorius: Maiklas
Data: 2011-09-11 19:37:00
pas mane bus KKK
boileris drazice 200ltr. su dviem gyvatukais
akumuliacine 1000ltr. su vienu gyvatuku
viskas elementaru
KKK sildo 200ltr. boileri per virsutini gyvatuka, pertekliu atiduoda i
akumuliacine
saule sildo boileri per apatini gyvatuka, pertekliu per akumuliacines
gyvatuka atiduoda i akumuliacine
KK ir saule pas mane bus visiskai viena nuo kitos nepriklausomos sistemos
boileris drazice OKC 200 NTRR /2.2
akumuliacine drazice NAD 1000 ve4
katilas KUNZEL HV24