Tema: Re: Kombinuoti boileriai
Autorius: Maiklas
Data: 2011-09-11 22:58:24
"Vidas Makauskas" <vms@centras.lt> wrote in message
news:j4j0d4$b5d$1@trimpas.omnitel.net...

> Sutinku. Bet granulinio problema tame, kad pastacius akumuliacine, jis
> virsta KKK. Su KKK jusu sistema visiskai tinkama. Tik kodel akumuliacine
> pas jus tokia maza? Jeidu jusu namo nuostoliai 10kW tai silumos uzteks
> pusei paros, jeigu katilas uzkaitins akumuliacine per 4 valandas.
> Susidomejau, nes katilo kaina virs 10,000, o dar kelioms akumuliacinems
> neuzteko...
> Kodel toki brangu KKK pasirinkote?
>
> As niekaip negaliu apsispresti ar granulinis ar geoterminis:
> http://www.vilpra.lt/lt/prekes/11/silumos-siurbliai/72438/hiseer-ghp10-silumos-siurblys
> [...]

akumuliacine rinkaus ne pagal namo nuostolius, o pagal peciaus gamintoju
rekomendacijas. namo nuostoliai 6KW.
katila rinkaus si, nes turiu pora pazistamu, kurie toki naudoja, vienas jau
12 metu, po 10 metu sugedo ventiliatorius.
pelenu ne tik teoriskai, bet ir praktiskai - 1%
plius automatinis uzkurimas, nukritus temperaturai akumuliacineje(siu metu
opcija)
akumuliaciniu galima pristatyt daugiau, tik ir vieta riboja , ir pacios
akumuliacines turi nuostolius