Tema: Re: Kombinuoti boileriai
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-09-11 12:56:37
0,7 KKK yra per akis. jo galingumas prie 90 laipsniu siekia berods 16kW. tam
santechnikui gali pasakyti, kad nereikia stumti, nes boileriai su 1kv.m.
silumokaiciu yra zenkliai brangesni.

silumos siurbliui kita istorija, reikalingas zenkliai didesnis plotas, nes
termofikatas saltesnis max 65 berods, tai jiems skaiciuojamas boileris
berods 2kv.m ant 10kW galingumo.