Tema: Re: Skysti tapetai ir sildomu grindu danga
Autorius: dzonis
Data: 2011-08-25 11:20:24
O trintuve metaline lygia naudojai ? Nes as nuspirkau plastikine su tokiu
grubletumu, tai kazkaip nelabai ji man patinka.

"Chuvas"  wrote in message news:j350aa$q2q$1@trimpas.omnitel.net...

lubiniam pyliau 5l, nors rekomendet buvo 4.5, blin sunku siaip paaiskin kaip
ten tept, kai uztepi pirma pvz ploteli, antra dek salio to ir tepdamas biski
su nuokrypiu ant pirmo varyt kad tarpo neliktu, tu gal per stirpriai lb
spaudi trintuve, kai dedi trauki pirma kart tai stipriau reik, ale poto jei
per ta pati sluoksni dar brauki tai lb silpnai reik, siaip jei ir lieka
tarpas dzin, uzmeti maziuka koses gabaliuka ant trintuves ir islygini...man
lubas ne lengviau tept nei sienas gavos, del lygumo tai sunku pasakyt,
priklauso nuo tapetu strukturos, pas mane lygios iskart buvo, padziuvus
mates kai kur nelygumai, nes lubos nelygios :)