Tema: Re: Skysti tapetai ir sildomu grindu danga
Autorius: Chuvas
Data: 2011-08-23 10:34:20
kaip tik daba baigiu issitapetuot kambari...is patirties, ne glaistyk geriau
, nes sienos tampa tokios kaip ir slidzios ir lb blogai tepas tie tapetai,
tada reik pereit su grunt sumaisytu su kvarciniu smeliu,  ant tinkuotu pats
tas, gruntuot nebutina, ten jie rekomenduoja ta grunta bragu 20lt/l, tipo
reik butinai, pas mane viskas ok ir be to grunto, dar patarsiu neimk paciu
papigiaisku, skirtumas jaucias ziauriai, ant sienu dejau 25/kv, ant lubu
13/kv, tai ant lubu kita kambari tikrai nedesiu tokiu, su sienom viskas ok