Tema: Re: Skysti tapetai ir sildomu grindu danga
Autorius: dzonis
Data: 2011-08-23 12:08:22
Gal turi kokiu pastebejimu kaip ant lubu deti, turiu nusipirkes to suns
kailio :) Lubas nugruntavau primaises kvarcinio smelio.
Is kibiro ant trintuves deti ir tepti ?

"Chuvas"  wrote in message news:j2vph2$e3m$1@trimpas.omnitel.net...

firmos nepamenu, ale kazkas poldekor, or smht, jie lenkiski, emiau is
www.sienudangos.com, su terminu tai pasisiko, savaite velavo, nors nuolaida
padare nebloga, derekis