Tema: Re: Skysti tapetai ir sildomu grindu danga
Autorius: Chuvas
Data: 2011-08-24 14:59:26
cia ziurint ant kiek igudes, manau per diena, max2, as savo 20kv lubas per
diena uztepiau, tai nemaisyk ten visko tam 16kv, maisa uzmaisai ,
isteplioji, poto kita ir .t..t, kibire jis nedziuna, jei ir padzius biski,
dapili vandens ir vsio, dar pastebejimas,  pagal instrukcija reikia tam
maisui (pas mane maiso uztenka 3kv)  5l vandens, as dejau 6 nes man