Tema: Re: Skysti tapetai ir sildomu grindu danga
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-08-23 10:25:01
On 08/22/2011 09:52 PM, aspats wrote:
> Ant sildomu grindu svetaineje geriau laminatas ar plyteles? Plyteles
> geriau praleidzia siluma, bet kai bus nekurenama, nebus labai salta?
> Laminatas kiek domejausi siek tiek sumazina siluma, bet vasara butu
> siltesnis. Kamstine danga gal ir butu variantas, tik gal per brangu, ir
> kazkaip nezinau ar man patinka.

Gali buti ir laminatas ant sildomu grindu. Pas mane kambarys sujungtas
su virtuve ir virtuvej plyteles, o kambary laminatas, tai viskas syla
kuo puikiausiai ir didziulio skirtumo tikrai ner. Vienintelis niuansas,
tai kad paklotas po laminatu sildomom grindims yra specialus, o tas
poroloninis netinka.

--
Paulius
http://manonamas.wordpress.com