Tema: Re: Q: medine terasa ir uzstatymo procentas
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-24 10:55:00
Kas ten gali sugadinti medine kosntrukcija? :) Apie ka cia mes kalbame? Jei kalbti apie galimas deformacijas, per kelis metus pasedo ten kur buvo kastas gruntas ir staciau laiptus tai nsuprendizua pataisyti ir atstatyti teisingus nuolydzius. Terasa 4*4 metru. Viename kampe su masininiu domkratu pakeliau koki 40 cm ir pagal veina krastine (kuri susedo) padejau papildomai po trinkele. Prasisukau per koki pusvalandi na max valanda su domkrato paieska :) Jokiu papildomu ramstymu ar tvirtinimu keliant nedariau, nuleidus teras lygiai tokia pati kaip ir ja padarius pirmais metais.
Tad jei 40 cm pakelus viena kampa ir nuleidus nesugenda terasa, tai man kaip ir px kad isalas pakels kelis cm :)

Tu susisukai per diena su bobkatu, greiciausiai ne vienas, o as per diena prasisukau vienas be jokiu bobcatu o pilna terasa per savaitgali gavosi dirbant vienam nuo a iki z. Mano sanaudos siek tiek zvyro (kad nepilti juodzemio toje vietoje) ir trinkeliu uz kokius 25 litus :) Visa kita jau medine dalis kuri tokia pati kaip ir darant su poliais.

T:)