Tema: Re: Q: medine terasa ir uzstatymo procentas
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-23 10:13:48
kas deformuosis? Jei pagrindas paruostas vienodai, tai grunto sedimas bus vienodas. Pas mane buvo neruostas gruntas ir dalis judinto, dalis ne. Todel viena puse pasedo, pakisau papildomai po trinkele ir vel tiesu ir grazu. Net jei kur is paseda daugiau, juk kiti taskai gauna didesni svori ir jie paseda atitinkamai. Plius nesuku galvos del salcio kilojimu ir galiu persistumti teras i kita veita :). Del manes galite darytis kad ir ant pamatu terasa, bet mane dziugina ir toks rezultatas.
Beje, kaviniu terasos kiek maciau be pamatu, va kodel jos nepakyla niekaip nesuprantu :)

T:)