Tema: Re: Q: medine terasa ir uzstatymo procentas
Autorius: Terpentinas
Data: 2011-08-24 10:13:47
Žinoma ir žolyną kilnoja, tik nelabai matosi. O iškilnojus terasą, netgi
labai jausis ir nevisada gruntas grįžta į savo vietą. Tiesiog sugadina
medinę terasos konstrukciją, aš pvz dariau gręžtinius pamatus terasai ir
gręžiau giliau kaip metrą, nebuvo per daug brangu, per dieną susisukome su
vienu bobcatu.