Tema: Re: Q: medine terasa ir uzstatymo procentas
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-24 10:14:12
klausimas dar toks ar tu isviso pamatysi ta kilojima. Nes isalas bus po visa terasa vienodas, tad jei kels tai kels +-visur vienodai tiek kiek kelsis pats gruntas. Vat jei pas Terpentina po ziemos pievele tampa kalvota, tada jau kapituliuoju ir atsiemu zodzius, kad terasai nebutini pamatai :)
Va su poliais ar pamatukais tai kaip tik gali prisidaryti blogybiu (mano nuomone), nes jei pakankamai neigilinsi gali iskelti tik koki viena kampa. Aisku isalui isejus jis greiciausiai gryz irgi i savo vieta.
Vienu zodziu darykite kaip norite, svarbu kad rezultats jus dziugintu. Bet man buna dar dziugiau kai dziuginantis rezultatas buna pasiektas lengvai ir paprastai.

T:)