Tema: Re: Q: medine terasa ir uzstatymo procentas
Autorius: T:\)
Data: 2011-08-23 10:13:48
jei pakelsi terasa kokiu 0.5 metro ir dar kampu tai gal ir pakels kazkiek, bet pas mane ji prie zemes. ant zemes pavirsiaus trinkele, paskui balkis 12 cm ir terasines lentos. Atstovejo visas ir praejusiu metu skvalus ir kitas negandas. Jei jau taip butu lengva pakelti tai mediniai stalai irgi skaidytu po kiema, o pajuryje esantys mediniai takeliai po kiekvienos audros butu pusynuose. O lentpjuvese sukrauti stabeliai issiskraido tikriausiai kaip pauskciai rudeni :)
Kas del stogo, nesu arodinamikos specas, bet jei gerai mastau, tai vejui apeinant pastata, virs plokscio stogo susidaro zemesnio slegio dalis kuri turi keliamaja jega, todel ir pakele stogo danga, juolab kad ji buvo neprismeigiuota (kaip suprantu padaryta ne iki galo). O ir sutapdinto stogo dangos svoris zymiai mazesnis nei terasos.

T:)