Tema: Re: Pasiūlykite šaldiklį
Autorius: Dautarte
Data: 2011-06-27 10:07:13
Nesutiksiu. Tai yra uzsaldyti aisku uzsaldysi, bet kokioje temperaturoje.
Pramoniniu budu darzoves ir vaisiai yra saldomi temperaturoje apie -30-40
laipsniu, todel ledo kristalai yra mazesni -  atsildzius geriau islaikoma
forma, isbega maziau sulciu. Namine saldymo kamera ar saldiklis taip nemoka.

Kas mano aprasytame procese yra burtai? Plovimas ar saldymas vienu
sluoksniu, kad nesuliptu ir neprarastu formos ;)

"PxYra" <nera@nebus.net> wrote in message
| aisku jei snaige usini tai gal ir neimanoma, normaliuose shaldikliuose
| normaliai be jokiu burtu uzsishaldo
| "Dautarte" <dautarteISMESTI@gmail.com> parašė naujienų

Sutrinu