Tema: Re: Pasiūlykite šaldiklį
Autorius: Ruta
Data: 2011-06-24 10:39:30
Nežinau, neskaičiavau - bet pats teiginys ne mano išgalvotas.

Logiška manyti, kad susitaupo tuo daugiau, kuo didesnis šaldiklis - o
kaip suprantu, žmogus ieško "sandėlio" derliui sukrauti.

Taip pat logiška manyti, kad laikui bėgant gumos sensta ir šaldiklis -
tegu pradžiai praktiškai nejuntamai išsisandarina. Aš, pvz., tą pajutau,
kaip šaldikliui senstant jis pradėjo vis greičiau apšalti (bet tai čia
kalbam ne apie mėnesių, o apie metų eilės dydį). Tuo tarpu "dėžei" tas
beveik nesvarbu.

Ir, galų gale, net jeigu ir tik 0,01% - kodėl turėčiau tuo
nepasinaudoti? Žinoma, tai tik vienas aspektas iš viso komplekto
priimant sprendimą, čia jau klausėjui spręsti.