Tema: Re: "Drūžba"
Autorius: Arj
Data: 2011-04-06 14:34:53
grandine atsipinti daug pastangu nereikia:
1) pagavo metalo (vini, metalines tvoros, vielos) -> galast iskart;
2) pagavo zemiu -> galast dazniausiai irgi labai greit,
3) jei kokius apsamanojusius kelmus pjaut malkoms - nu tai simpa grandine irgi kaip reikalas, nes ten zemes jau zievej
included :)
kitais atvejais - laiko tikrai ilgai :)