Tema: Re: "Drûþba"
Autorius: miegapele
Data: 2011-04-05 09:25:02
turiu sitoki gaidi. tinka tik karklam. apsukos mazos ir nepaveza. nors kaip
uz tokius pinigus tai kazko ir nereikia daugiau. o jonseredas nemines
serijos supjove malku simtais kubu ir vis dar gyvas. aisku nepamirsadau
laiks nuo laiko atsidaryti ir ispusti visa bruda. grandinei atrabotke ejo. o
su elektriniu tai kaip cia pasakius. kaip ir su elektrine zolepjone. kaip
kate su pusle.