Tema: Re: "Drūžba"
Autorius: Vytautas
Data: 2011-04-05 12:02:57
nu jei jau su pabeditiniu graztu grezi akmens mases plyteles tai tada isvis
neturiu ka pasakyti.
nu netikiu, kad elektrinis grandininis pjuklas gali pjauti uz benzinini
normalu. turiu shihl ms341, tai su elektriniu tikrai nepalygintum. o
grandine galandu pats su elektriniu grandiniu galastuvu arba nesu kad uz 5
lt pagalastu. pakanka dvi turet, galandamos kaip min po 5 kartus ir nieko -
pagalandus pjauna kaip zveris.
uzsiveda is pirmo karto visada kai ismoksti, tikrai negesta nei paverstas,
nei apverstas, vibracijos rankoms beveik nera, nedumija tai tikrai, nors
kvapas zinoma yra, aisku minusas svoris, bet gi ne 50 kg sveria tai  kaip ir
px